Življenje z znaMMkami
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta Arin Gašperin, direktorica naročnikov, Herman in partnerji, in Natalija Kreft Lovrenčec, vodja odnosov z javnostmi, Radenska Adriatic.

Jaz in sodelovanje z naročnikom/agencijo

Kaj najbolj cenite pri vaši poslovni partnerici, ki jo predstavljamo skupaj z vami?

NKL: Cenim njihovo kreativnost in inovativne ideje, ki so vedno »out of the box«. Njihova ažurnost in hkrati zanesljivost nam omogočata, da projekte izvajamo učinkovito in brez nepotrebnih skrbi. Še posebej me navdušuje intuitiven pristop – so partner, ki resnično »čuti« Radensko in razume našo vizijo.

AG: Strokovnost in iskreno komunikacijo.

Kaj za vas pomeni dobro poslovno partnerstvo?

NKL: Ključno je, da vedno najdemo skupni jezik, tudi pri najzahtevnejših izzivih, ter skupaj stremimo k doseganju visoko zastavljenih ciljev. Verjamemo v sodelovanje, ki temelji na zaupanju, usklajenosti in skupni viziji, pa večkrat tudi na hitri odzivnosti.

AG: Sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem spoštovanju in znanju, ki ga vsak deležnik prinese v odnos.

Kateri projekt, ki ste ga skupaj zasnovali, vam je najljubši?

NKL: Med številnimi uspešnimi projekti, ki smo jih soustvarili z ekipo Herman & partnerji, mi je najljubši projekt Srčnozajutri.si. Platofrma združuje naša dolgoročna trajnostna prizadevanja, jih hkrati približa splošni javnosti in jo vključi. Seveda pa smo ponosni tudi na druge odlične zgodbe, kot sta kampanja »Srce ve, kaj je dobro« ali »Žejna življenja« za Radensko Naturelle.

AG: Kampanja za Radensko Naturelle »Žejna Življenja«.

Jaz in znamke

Najljubša kozmetična znamka:

NKL: Afrodita Professional.

AG: Afrodita.

Najljubša modna znamka:

NKL: Nimam je.

AG: Marella.

Najljubša znamka hrane:

NKL: Sem za lokalno hrano.

AG: Nimam posebej najljubše, predvsem kupujem lokalno in slovenske blagovne znamke hrane.

Najljubša znamka pijače:

NKL: Radenska.

AG: Radenska.

Najljubša tehnološka znamka:

NKL: Apple.

AG: DJI.

Najljubša avtomobilska znamka:

NKL: Nimam je.

AG: Audi.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

NKL: Nike: Just do it.  

AG: Trenutno najbolj aktualen prestop Dončića.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

NKL: Telekom, proti sovražnemu govoru.

AG: DoorDash-All-The-Ads.

Kateri oglas z znanim igralcem/pevcem vam najprej pride na misel?

NKL: Kava Nespresso in George Clooney.

AG: Nespresso & George Clooney.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

NKL: Triglav, Rutar, Dove.

AG: Heineken.

Najljubši oglaševalski slogan:

NKL: Lačen si ful drugačen.

AG: Dobra stran kruha.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #525.

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji